20 de maig de 2018

Setmana 6 i 7

Diumenge 20 de maig. Els auguris de fa dues setmanes s'han complert: era necessari afluixar. Tant és així que aquesta darrera setmana només he entrenat un parell de dies. La sensació general ha estat de cansament. La setmana passada em notava sobre-entrenat, i aquest m'he notat cansat d'entrenar. Per això m'he pres unes mini-vacances. Quan es coses no van bé és qüestió de parar, observar, agafar forces i tornar a arrencar. Amb tot he après que l'esport no ha de ser el motor del dèficit calòric que estic buscant per perdre pes. L'esport ha de ser el fil conductor; el dèficit ha de venir d'una dieta sana i equilibrada. Som-hi!

Setmana 6

DM: Spinning 45' + Running 6,7km 34'
DJ: Running 8,4km 41'
DV: Spinning 45' + Running 6km 35'
DG: Running 9km 1h

Resum: 4 hores 15 minuts (Run 30km 2h45', Bike 24km 1h15')

Instagram - Setmana 6

Setmana 7

DV: Spinning 25' 6km
DG: Running 5,9km 31'

Resum: 55' (Run 6km 30', Bike 6km 25')

Instagram - Setmana 7