Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

diumenge, 6 de novembre de 2016

Objectiu batre totes les marques

Primer objectiu de la temporada completat amb èxit: Marató de muntanya de Sant Llorenç. Ara toca pensar amb el següent objectiu, i que no és altre que el de batre totes les meves marques personals en asfalt (algunes d'elles de fa molts anys)

  • 5.000m 0:20:24 al 2012 a La Nostra - Cursa de Cap d'any
  • 10.000m 0:44:42 al 2011 a la Cursa del Club Natació Sabadell
  • Mitja marató 1:38:25 al 2009 a la Mitja marató de Sitges. 
  • Marató 3:42:09 al 2016 a la Marató de Barcelona

Ja tinc el pla d'entrenament. És una adaptació del pla d'entrenament de Sub3h30' de la Marató de Barcelona. L'original són 14 setmanes i jo l'he estirat 4 setmanes més per preparar la primera cursa: La Nostra. Les curses per batre les marques seran les següents

  • 5.000m Objectiu Sub20' al 31 de desembre a La Nostra - Cursa de Cap d'any.
  • 10.000m Objectiu Sub43' al 17 de gener a la Cursa de Sant Antoni.
  • Mitja Marató Objectiu Sub1h35' al 5 de febrer a la Mitja marató de Granollers.
  • Marató Objectiu Sub3h30' al 12 de març a la Marató de Barcelona.

Els dilluns faré com fins ara: recuperació activa a la piscina. Dimarts carrera contínua i treball de força (Bodypum). Els dimecres tinc dubtes de si faré spinning, recuperació activa o -fins i tot- descans; dependrà del nivell d'exigència. Dijous sèries i classe abdominals. Divendres carrera contínua (per recuperar) i tècnica de carrera (a veure si me'n surto). Dissabte descans. I, finalment, diumenge tirada llarga.

Som-hi doncs que un cop més tot està per fer i tot és possible.