Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 23 de maig de 2016

Resum de la setmana 29

Dilluns 23 de maig. Última setmana. Per fi sembla que tot ha tornat a la normalitat després de 3 setmanes força complicades. Tal i com m'havia proposta he augmentat el volum respecte la setmana anterior fins a les 12 hores. Ahir diumenge vaig fer l'últim entrenament llarg, amb excel·lents sensacions en cada un dels trams. A destacar la pujada al Coll d'Estenalles amb 1 hora i 5 minuts (mitjana de 20km/h). Vaig tenir la sensació de que tenia pressa per coronar-lo! De cara aquesta setmana toca reduir el volum i la intensitat progressivament, cuidar l'alimentació i procurar que tant el trasllat com la feina tinguin un impacte mínim per tal de que pugui arribar al màxim de descansat. Falten 5 dies; increïble que ja ho tingui a tocar. Quines ganes.

DG: Natació 1.900m 35' + Bicicleta Estenalles-km28 59,08km 2h28'8'' (mitj. 25,4km/h) + Córrer 14,02 1h12'26'' (mitj. 5'10''/km)
DV: Entrenament doble. Matí Escalfament 4,25km 26'37'' + Spinning 57'23'' 17km. Tarda Natació 1.000m 20'
DJ: Carrera contínua 11,33km 1h4'3'' + Classe Bodypump 60'
DC: Escalfament 2,86km 16'46'' + Spinning 1h21' 18km + Classe estiraments 30'
DM: Carrera contínua 11,15km 56'3'' + Classe abdominals 30'
DL: Recuperació activa. Natació 1.000m + Estiraments 15'

Resum: Natació 1h25' (3,9km), Bicicleta 4h25' (59km), Córrer 3h56' ()95km i altres 2h15'. Total, 12 hores 2 minuts (inc. 18,6% respecte la setmana anterior).

Fotografies Instagram. Setmana 29