Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

divendres, 6 de maig de 2016

Resum de la setmana 26

Divendres 6 de maig. Setmana de bojos. No he tingut ni 5 minuts per fer el resum de la setmana passada. Diumenge vaig fer la tirada llarga prèvia a la cursa. Excel·lent sensacions! Bicicleta complicada per culpa del vent, i últims quilòmetres de la carrera a peu molt durs; però fins a cert punt és normal.Molt content. Tinc ganes de que passi el temps i veure en prespectiva el què he estic fent; sense cap mena de dubte el punt més àlgid de tots aquests anys.

DG: 3.000m natació (1h) + 90km bicicleta (4h, mitj. 22,35km/h, desnivell positiu 1.800) + 28km corrent (2h30min, mitj. 5'22''
DV: Escalfament 2,86km 16'21'' + Spinning 52'31'' 16km
DJ: Entrenament doble. Matí Carrera contínua 1h6'51'' 11,40km + Classe abdominals 30'. Tarda Nataciö 500m esc. + 500m tèc. + 750m + 250m rec. 2.000m 45' + Estiraments 15'
DC: Escalfament 4,57km 27'45'' + Spinning 54'3'' 16km + Classe estiraments 27'8''
DM: Escalfament 4,63km 28'4'' + Classe Bodypump 1h
DL: Recuperació activa. Natació 1.000m 30' + Estiraments 15'

Resum: Natació 2h15' (6km), Bicicleta 5h46' (122km), Córrer 4h50' (51km) i altres 2h27'. Total 5 hores i 17 minuts (inc. 2,1% respecte la setmana anterior).


Fotografies Instagram. Setmana 26