Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 4 d’abril de 2016

Resum de la setmana 22

Dilluns 4 d'abril. Una setmana més, i a risc de fer-me pesat, excel·lents sensacions. I no és per menys, ahir vaig fer el primer mig-ironman com a entrenament amb un temps -per mi- excel·lent. La mitja marató amb 1 hora i 46 minuts (a 5 minuts 4 segons el quilòmetre). 6 minuts menys que fa 4 anys.

Un dels aspectes que he posat en pràctica per primer cop és la hidratació; combinant Isostar amb Powegel, i a partir de les 2-3 hores Isostar Llarga Distància amb Vitamina C i Powerbar Electrolytes.

DG: Half-Ironman. Natació 1.900m 34'44'' + Bicicleta Navarcles-Calders 90,42km 3h39'5'' (mitjana 24,7km/h - Desnivell positiu 1.500m) + Mitja marató de Sabadell 21km 1h46'27'' (mitjana 5'4''/km)
DV: Escalfament córrer 5,7km 29'5'' + Spinning 16km 49'1'' + Classe TRX 30'
DJ: Entrenament doble. Matí Sèries 20' esc. + 2x2km@2' + 10' rec. 10,31km 58'45'' + Classe Bodypump 1h / Tarda Natació 500m esc. + 500m tèc. + 2x500m@1' + 500m rec. 2.500m 1h
DC: Falten 60 dies per l'Ironcat. Escalfament 6,01km 33'9'' + Spinning 47'12'' 16km + Carrera contínua 7,23km 33'12'' (mitj. a 4'35'')
DM: Escalfament córrer 4,26km 23' + Classe bodypump 1h
DL: Recuperació activa. Natació 1.500m 45'

Resum: Natació 2h19' (5,9km), Bicicleta 5h15'  (120km), Córrer 4h44' (53,89km) i altres 2h. Total 14 hores i 19 minuts (inc. 2,8% respecte la setmana anterior).

Fotografies Instagram. Setmana 22