Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 21 de març de 2016

Resum de la setmana 20

Dilluns 21 de març. Excel·lent setmana de recuperació pots-marató. Fins i tot molt millor que la recuperació de la Mitja marató de Barcelona o la Maratest. Els primers 3 dies van ser molt suaus, compaginant activitat cardiovascular amb estiraments, i ja dimecres em sentia llest per tornar a entrenar. Ahir diumenge vaig creuar la barrera psicològica dels 100km en bicicleta; una barrera que m'hagués agradat creuar setmanes enrere però que no ha estat possible per les curses que he hagut d'anar fent. Les sensacions al córrer després d'haver fet 100km en bicicleta (amb 1.600m de desnivell positiu) van ser dures, però mirant el ritme que portava la mitjana era prou bona; a 5' el quilòmetre. De cara a les properes setmanes he d'augmentar la distància (14, 21...) i reduir la velocitat (al voltant de 6' per quilòmetre).

DG: Bicicleta Artés-Calders 100,96km 4h14'49'' mitj. 23,7km/h + Córrer 7,10km 35'28'' mitj. 5'/km
DV: Spinning 48'34'' 16km + Córrer 6,02km 27'54''
DJ: Entrenament doble. Matí  Córrer series 20' esc. + 2x12'@10' + 10' rec. 11,67km 1h4'3'' + Classe Bodypump 1h / Tarda Natació 500m esc. + 500 tèc. + 10x100m@25' (a 1'35'') + 500 rec. 1h 2.500m
DC: Córrer 6,11km 32'28'' + Spinning 56'20'' 16km + Classe estiraments 24'
DM: Rodatge suau 6,07km 36'9'' + 30' classe abdominals + 30' esriraments
DL: Recuperació activa 1.000m natació + 15' estiraments.

Resum: Natació 1h30' (3.5km), Bicicleta 6h (132km), Córrer 3h16' (37km) i altres 2h39'. Total 13h26' (inc. 0% respecte la setmana anterior).

Fotografies Instagram. Setmana 20