Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 7 de març de 2016

Resum de la setmana 18

Dilluns 7 de març. Cop d'efecte en un entrenament que es presentava decisiu!

Sovint quan pensem en curses pensem en la dificultat d'aquesta i ens oblidem que la dificultat no està en la cursa -en sí-, sinó en el seu entrenament. És com qui preparar l'obra de final de curs; surt bé perquè ha passat hores i hores assajant sol davant del mirall. Hores i hores sol equivocant-se una i altra vegada.

El d'ahir era un entrenament decisiu. Decisiu perquè fa setmanes que estic preocupat pel poc volum de bicicleta que faig. Decisiu perquè venia precedit del diumenge anterior que per culpa de la pluja havia hagut de sortir amb BTT; encara que al final va fer un sol espatarrant! I decisiu també per l'amenaça de fort vent. Des de que vaig caure que he agafat por, i la pluja i el vent s'han convertit en el meu pitjor malson.

El d'ahir era un entrenament amb una càrrega simbòlica important. El necessitava. I la jornada no va començar gens bé. Tant bon punt vaig posar el peu a la bicicleta vaig constatar que efectivament seria un dia de vent.

Vaig sortir de Sabadell convençut que havia de vèncer els meus temors. Per davant tenia una tirada llarga de 80km en bicicleta pel Parc de Sant Llorenç. Però a Matadepera, quan tant sols havia fet 10 quilòmetres, la por a tornar a caure va poder més que la meva voluntat i vaig girar cua. Em sentia abatut però convençut que era el millor. Fins i tot ja tenia un "pla B". Agafar la BTT i enfilar el Puig de la creu. No era l'entrenament que necessitava però estava convençut que era el millor per mi..

Quan tornava cap a Sabadell vaig començar a veure ciclistes i més ciclistes direcció Matadepera. Me'ls mirava i pensava: "Que temeraris que són! Que no ho veuen que cauran tots?". I em seguien passant més i més ciclistes direcció Matadepera... Fins que va arribar un moment que vaig pensar que potser el que estava equivocat era jo. Que potser si que feia vent. Molt de vent. Però que si tants ciclistes havien sortit a rodar i no tenien por, el vent no podia ser un gran impedient.

Un cop arribat a Sabadell, vaig girar cua i vaig posar rumb al Parc de Sant Llorenç deixant enrere les meves pors. Al final 80,68km en bicicleta i circuit de la Mitja Marató de Sabadell en 1h47' acabant amb molt bones sensacions. Excel·lent entrenament

DL: Recuperació activa. Natació 1.500m 45' + Visita al fisioterapeuta
DM: Escalfament córrer 6,07km 31'29'' + Classe Bodypump 60'
DC: Escalfament córrer 2,86km 14'54'' + Spinning 45'49'' 15km + Córrer 6,02km 35'43''
DJ: Entrenament doble. Matí. Escalfament córrer 2,86km 16'51'' + Classe abdominals 30' / Tarda. Natació 500m esc. + 1x1.500m + 300m tèc. + 200m rec. - 2.500m 1h
DV: Sèries 20' esc. + 3x2.000m@2' + 10' rec. 10,93km 59'47'' + Spinning 48' 15km + Classe TRX 32'
DG: 80,68km bicicleta 3h33' + Mitja marató Sabadell 20,99km 1h47'46'' acabant amb bones sensacions

Resum: Natació 1h45' (4km), Bicicleta 5h6' (111km), Córrer 4h25' (49,74km) i altres 2h2'. Total 13h18' (inc. 7,4% respecte la setmana anterior).

Fotografies Instagram. Setmana 18