Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 29 de febrer de 2016

Resum de la setmana 17

Dilluns 28 de febrer. El d'ahir va ser un d'aquells dies que et lleves amb el peu esquerre, amb previsió de vent i pluja, i que de l'últim que tens ganes és d'aixecar-te del llit per anar a entrenar. Mires el planning i toquen 4 hores i 15 minuts. Són les 7 del matí. Que llarg es farà; però ho fas. I al final t'adones que tot esforç té la seva recompensa.

Em vaig passar part de l'entrenament repetint-me "Si algú et digués que fa una mitja marató amb 1h45' com a entrenament li diries que està fort, i si a sobre et digués que abans ha fet 2h30' amb BTT que està fortíssim!". I aquí estic, entrenant fort amb la típica sensació de que no és suficient; i aquesta sensació bé motivada perquè ha estat un mes de febrer complicat a conseqüència de les curses a peu (Mitja de Barcelona i Maratest). He rodat poc amb bicicleta (34% aquesta setmana, 22% l'anterior). La confiança és clau a la llarga distància i necessito fer tirades llargues de 80's, 90's i 100. Estic content per l'alt volum de quilòmetres a peu i el treball de gimnàs, però falten 13 setmanes i m'he de posar les piles amb les amb la bicicleta. La caiguda de fa 4 setmanes va ser un cop dur, però es comencen a acabar les excuses i toca sumar quilòmetres a la carretera.


DG: BTT 2h38'39'' 36,18km Sabadell-Santmenat-Farell-Castellar-Togores + Circuit Mitja marató Sabadell 21,02km 1h43'20''
DV: Escalfament 2,85km 16'34'' + Spinning 48'23'' + Classe TRX 25'1''
DJ: Entrenament doble Matí Escalfament 2,87km 15'55'' + Classe BodyPump 1h / Tarda Natació 500m esc. + 2x750m + 300m tèc. + 200 rec.
DC: Escalfament 5km 26'33'' + Spinning 47'1'' 15km + Carrera contínua 7,02km 33'42''
DM: Carrera contínua suau. 11,94km 1h12' + Classe abdominals 30'
DL: Recuperació activa. Natació. 1.500m 45'

Resum: Natació 1h45' (4km), Bicicleta 4h14' (66,18km), Córrer 4h28' (50,67km) i 1h55' altres. Total 12h22' (inc. 2,8% respecte la setmana anterior).


Fotografies Instragram. Setmana 17