29 de febrer de 2016

Resum de la setmana 17

Dilluns 28 de febrer. El d'ahir va ser un d'aquells dies que et lleves amb el peu esquerre, amb previsió de vent i pluja, i que de l'últim que tens ganes és d'aixecar-te del llit per anar a entrenar. Mires el planning i toquen 4 hores i 15 minuts. Són les 7 del matí. Que llarg es farà; però ho fas. I al final t'adones que tot esforç té la seva recompensa.

Em vaig passar part de l'entrenament repetint-me "Si algú et digués que fa una mitja marató amb 1h45' com a entrenament li diries que està fort, i si a sobre et digués que abans ha fet 2h30' amb BTT que està fortíssim!". I aquí estic, entrenant fort amb la típica sensació de que no és suficient; i aquesta sensació bé motivada perquè ha estat un mes de febrer complicat a conseqüència de les curses a peu (Mitja de Barcelona i Maratest). He rodat poc amb bicicleta (34% aquesta setmana, 22% l'anterior). La confiança és clau a la llarga distància i necessito fer tirades llargues de 80's, 90's i 100. Estic content per l'alt volum de quilòmetres a peu i el treball de gimnàs, però falten 13 setmanes i m'he de posar les piles amb les amb la bicicleta. La caiguda de fa 4 setmanes va ser un cop dur, però es comencen a acabar les excuses i toca sumar quilòmetres a la carretera.


DG: BTT 2h38'39'' 36,18km Sabadell-Santmenat-Farell-Castellar-Togores + Circuit Mitja marató Sabadell 21,02km 1h43'20''
DV: Escalfament 2,85km 16'34'' + Spinning 48'23'' + Classe TRX 25'1''
DJ: Entrenament doble Matí Escalfament 2,87km 15'55'' + Classe BodyPump 1h / Tarda Natació 500m esc. + 2x750m + 300m tèc. + 200 rec.
DC: Escalfament 5km 26'33'' + Spinning 47'1'' 15km + Carrera contínua 7,02km 33'42''
DM: Carrera contínua suau. 11,94km 1h12' + Classe abdominals 30'
DL: Recuperació activa. Natació. 1.500m 45'

Resum: Natació 1h45' (4km), Bicicleta 4h14' (66,18km), Córrer 4h28' (50,67km) i 1h55' altres. Total 12h22' (inc. 2,8% respecte la setmana anterior).


Fotografies Instragram. Setmana 17