Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

diumenge, 6 de desembre de 2015

Resum de la setmana 5

Diumenge 6 de desembre. Cinquena setmana d'entrenament. Prova d'esforç superada amb èxit. Dues dades a destacar: es confirma el sobrepès, però amb l'índex de grassa corporal dins els paràmetres normals, així doncs, és muscular. I excel·lent consum d'oxigen (VO2) 53,7; per sota 40 es considera pobre i a partir de 55 excepcional. Així doncs, via lliure per seguir entrenant.

6/12  Entrenament combinat. Bicicleta 27,37km 58'37'' + Córrer 12,7km 1h17'8'' + Bicicleta 27,62km 1h12'15''
4/12 Test 5km. 3,02km 17'8'' esc. + 5,01km 22'31'' + 1,31km 9'22''
3/12 Natació. 400m esc. + 300m tèc. + 9x50m sèries + 300m tèc. + 300m rec. / 1,75km 50'
2/12 Córrer 3,03km 18'6'' + Spinning 15km 45'3'' + Córrer 6,71km 38'9''
1/12 Córrer 8km 47'7'' + 15' peses + 25' classe abdominals
30/11 Recuperació activa. Natació. 1.250m 35'

Resum: Natació 1h25' (3km), Bicicleta 2h55' (69,99km), Córrer 3h50' (39,76km) i altres 40'. Total 8h51' (inc. 27,7% respecte la setmana anterior).

Fotografies Instagram. Setmana 5