Jordi Pi 
Corredor aficionat i (intent de) triatleta. De professió, desenvolupador d'aplicacions informàtiques. Impulsor del projecte kilometresolidari.cat


El bloc del dia a dia dels meus reptes esportius

dilluns, 26 d’octubre de 2015

Ara si, vent en popa a tota vela!

Dilluns 26 d'octubre. Tres setmanes després de l'últim cop de taula he aconseguit capgirar la situació per complet.

Per treure un bon rendiment cal trobar l'equilibri entre entrenament, alimentació i descans, i crec que l'he trobat. A l'entrenament hi he afegit el punt de qualitat que reclamava; intensitat a l'hora de córrer i treball de força complementari; a part de sessions combinades de bicicleta i córrer. Pel què fa a l'alimentació he desplaçat l'amanida dels vespres al migdia, substituint-la per un plat de verdura. Un canvi aparentment sense importància però que fa que vagi a dormir amb la digestió encarrilada (és més fàcil digerir aliments bullits que crus), el què fa -al seu torn- que descansi millor. Per tant, he reduït el nombre d'hores a 6, però de major qualitat.

Novament observo en primera persona com l'entrenament invisible [alimentació i descans] és cabdal per treure un bon rendiment de les sessions d'entrenament físic. Només fa falta trobar l'equilibri entre tots tres per obtenir bons resultats.

Ara si, vent en popa a tota vela! Falta 1 setmana per començar l'entrenament per l'Ironcat.

2 comentaris:

Rondinaire ha dit...

Enhorabona i molta sort en aquesta proesa.

Rondinaire ha dit...

Enhorabona i molta sort en aquesta proesa.